1:a December

Ojojoj vart tog det här året vägen? bara en månad kvar av detta året och bara mindre än en måna tills jag liger på playan och steker med min kära vän Emma :) Men tycker att inte det känns så jobbigt att året är snart är slut för det har varit ett riktigt bra år så hoppas på att nästa blir lika bra! Har ju fått min F och min familj och mina vänner mår bra så ska verkligen inte klaga!

Nu den sista tiden som är kvar så är det plugga för fulla muggar som gäller då det är Juridik tenta om mindre än 3 veckor och paniken och ångesten börjar sakta komma vill jag lova, men men det ska gå och gör de inte de så finns de omtentor men det är inget jag siktar på då det är sista tentan och det hade varit grymt skönt å bl av me den innan vi drar iväg! Men det är ju alltid 100 saker som ska bli klara samtidigt när man är i slutet av terminen så vi får se hur det blir men de löser sig, de gör de alltid ;)

Helgen som var har varit kanon! Min F kom i torsdagskväll och så var det mys sen i fredags så var det stan som gällde sen bara ta det lugnt. Åkte till Götet i lördags för att umgås med min älskade vän Sandra innan hon tar ditt pick och pack och flyttar till självaste huvudstan nästa helg. Vi röjde stan en sväng sen lagade vi god mat, drack vin, tjötade en jävla massa skit sen blev det bowling med grabbarna innan vi däckade i sängen. Gårdagen var det ju 1:a advent och grejer så då var jag och Filip på julskyltningen och sen åt vi god mat och bakade pepparkakor, riktigt mysigt :)

Nu är det måndag igen och skolan och träningen gör sig påmind. Riktigt skönt om jag ska vara ärlig, gillar när de är rutin och lite vardag ibland å man kan längta till helgen! Nej nu kallar plugget, duschen och sängen så ha en toppen kväll! /s. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0