3 dagar kvar i Strawtown

Shit va tiden går, fattar inte riktigt vart tiden tog vägen om jag ska vara ärlig men nu är det bara 3 dagar kvar av min vistelse i västkuststaden Halmstad innan jag drar till varmare breddgrader. Har nog inte riktigt fattat att det är så snart trots att mitt liv jyst nu är nerpackat i 10 flyttkartonger.. Det enda som är kvar som inte är nerpackat är i princip min juridikböcker och dom kommer ju nästan ta upp en hel låda själva sen. Det har blivit en liten ändring i resplanerna då vårt plan från peking till arlanda är inställt den 7 maj så vi kommer åka den 8 maj i stället. Inte för att detta kanske inte gör så stor skillnad men kände att om vi ändå mellanlandar i peking kunde det vara lite kul att stanna där ett par dagar och se hur det ser ut på den sidan av världen :)

Just nu har jag avklarat två kurser och har bara jöken kvar vilket känns riktigt skönt! Fick VG på affärsengelskan så det va riktigt skönt och strategisk marknadsföring får vi inte resultat på förän efter jul men skulle bli förvånad om det blev nåt annat än G men det är ju det som räknas så blir mer än nöjd om vi slipper undan kompletering. Juridiken känns dock inte riktigt lika bra men det kan väl kanske bero på att det har varit seminarium i två dagar och två viktiga dagar i plugget har gått åt med att sitta och glo i o-huset. Har väl inte riktigt känt att jag haft tid med det men hade inte speciellt mycke val då det var obligatoriskt.. Men men morgondagen kommer spenderas på biblan och kommer även käka lunch med tjejerna samt försöka få ihop lite kvalitetstid med pojkvännen min :)

Nej nu ska jag försöka få lite gjort sen kommer jag dö i soffan innan klockan nio.. Ha det toppen mina små vänner :) /s.

Kommentarer
Postat av: Walle

Imorgon är det PAAARTEEEY! :)

2008-12-19 @ 12:34:40
URL: http://akawalle.blogspot.com/
Postat av: johanna

hej du! du kommer klara jöken lika bra som det andra=) slår vad om det! stort lycka till i morn!=) massa julkramar!

2008-12-19 @ 15:18:19
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0