Ensamt i soffan...

Nu har Filip åkt hem och det är åter tomt i soffan, men inte så länge till för han kommer imon igen :) Shit vad han skämmer bort mig, men är sjukt glad för att jag kan träffa honom så mycket nu innan jag åker. Kommer saknar ihjäl mig!
 


Grattis till mig, har namnsdag idag upplyste min käre far mig om innan idag så tack pappsen, du var den enda som kom ihåg det :) Glömsk om man är kan man ju inte hålla reda på allt ;)

Idag kom även mina kära vänner hem från sin Asientrip, har dock inte haft chans att prata med dem än för dom lär ha fullt upp nu precis första dagarna när dom kommer hem så ska se om jag kan prata lite med dom i slutet på veckan. Men det ska bli grymt härligt att träffa dom igen när jag kommer hem nästa helg!

Just nu är det bara juridikens underbara värld som hägrar, på gott och ont. Det är en massa annat som ska fixas oxå så blir disstraherad av femtoelva andra saker som ska göras men försöker finna tid till jöken även om det känns lite problematiskt ibland.

Var ute på en långpromenad för att skaffa mig lite ny luft i mina lungor samt gå av mig lite då det känns som att man snart har sittsår på grund av att man bara sitter och pluggar hela dagarna. Bullet var det som förgyllde mina öron och det gjorde att jag orkade göra en massa mer ikväll och det var skönt! Nu är det snart sängen som väntar för har en föreläsning tidigt imorgon och den är det plugg som gäller hela dagen. Ska dock finna lite tid att springa och gymma med Josefine, ska bli riktigt skönt att få ta ut sig lite :) Ha det toppen! /s.

Kommentarer
Postat av: Walle

Såå... Bor du på gymmet eller? :D

2008-12-10 @ 10:55:05
URL: http://akawalle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0