Fokusera?!

Hmm ja är det någonting man kan äta eller hur gör man för att få de? För tillfället har jag ungefär 50 11 saker att tänka på så att hitta koncentrationen och fokuseringen på juridiken känns just nu väldigt svårt. En stor del av mig tänker mycke på vad jag ska packa, vad ska jag ha med mig, får inte glömma nåt, hur varmt/kallt kommer det vara, behöver jag ha med mig mer, köpa en väska till kanske, hinner jag städa i tid, kommer jag hinna träffa alla jag vill innan ja åker, kommer jag gråta, varför de, varför kommer jag kanske inte göra det, varför träffar man en underbar pojke precis innan man ska åka, varför gå tiden så fort, varför hinner jag inte med allt jag vill göra, pengar är alltid ett problem... Hmm detta är några av dem sakerna som för tillfället snurrar runt i min lilla hjärna. Fattar inte riktigt hur jag ska få in lite fastighetsrätt och andra roliga intressanta saker där inne, men försöker så gott det går.. Man kan väl inte göra mer? ! /s.




Tyckte bara denna bilden va så himla söt så var bara tvungen att lägga upp den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0