Helgen som gått

Ja då har ännu en vecka gått och vi är inne på dem sista timmarna innan en ny vecka anländer. Dessvärre får jag väl säga att det är min sista vecka i Halmstad innan jag far hem över jul och sen drar till varmare breddgrader i några månader.. Kan inte riktigt fatta att det bara är 2 veckor och två timmar tills jag sitter på planet mot Bangkok, helt galet!

Filip har varit här och förgyllt min tråkiga och trista pluggvardag sen i onsdags och det har blivit en hel del plugg men lite kvalitetstid har vi hunnit med :)

I fredags var det dags för det årliga julbord med alla tjejerna på GT, riktigt mysigt som alltid! Massa god mat och mycket skitsnack bjöds det på!

I lördags var planen att jag och Filip skulle gått över till Erika och Filip men min Filip blev sjuk, feber och nån konstig förkylning så vi fick bli hemma.. Ni vet ju alla hur väldigt synd det är om en man som är förkyld så fick va passupp på den stackarn hela kvällen ;) haha! Jösses va män kan vara yngkliga ibland, men men som den snälla flickvän man är så får man ju ställa upp ;

Nu sitter jag med mina juridigböcker igen och pojken har lämnat mig för att åka hem till Ronneby och jobba lite. Ska försöka få en massa gjort nu innan han kommer tillbaka på onsdag igen. Måste ta och lägga på ett kol så man kanske kan fixa tentan på lördag. Just nu känns det kanske inte så ljust men vem vet, hoppet är ju det sista som överger en så ska väl inte ropa hej än :)

Har även börjat packa lite inför min litta flytt. Även om jag bara ska hyra ut lägenheten i andra hand så måste jag ju tömma den på mina saker och jävlar va mycke sakner jag har vill jag lova. Man har ju samlat på sin en riktigt massa skit under 2,5 år. Men men det blir nog bra! Nej nu ska jag återgå till plugget men ha det toppen! /s.


Mmm massa mat blev det på vårt julbord!



Alla tjejerna myser i soffan framför Idol efter julbordet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0