Hemmaplan över Jul :)

Ja jösses nu var man hemma igen och tiden har gått fort som alltid nu för tiden.. Tentan och den sista tentafesten är nu förbi och tentan kan ha gått hur den vill men tentafesten var den bästa festen på riktigt länge. Trives som fisken i vattnet bland trevligt sällskap, dans och alkohol :p Självklart känns det grymt konstigt att tiden i Halmstad nu är över för ett tag men nu är det dags för nya äventyr :)

Igår tömde även jag och Filip ut min lägenhet för att tjejen som ska hyra den i andra hand skulle kunna få tillträde till den. Och jag säger bara shit va det inte va roligt att städa på bakfyllan... Det gick men trodde aldrig vi skulle hinna för shit va grejer jag hade och fy va skitigt det var, bläää!

Spenderade gårdagskvällen hos min lilla vän Dessi och där fanns även, Helga, Lea, Em, Ella och sara på plats för att äta fondue, dricka vin, spela spel, äta dessert och snacka en jävla stor potion med skitsnack :) Det var en grym go kväll trots att jag var grymt trött efter lördagens tentande och festande och dagens städande och resande så var det helt udnerbart att se dom igen :)

Denna dag har spenaderats i ett rasande tempo.. Var i Karlskrona med syster, bror och brors flickvän där jag fixade dom sista julklapparna och även unnade mig själv lite smått och gott :) Sen var det pepparkaksbak med hela familjen som gällde, mycke trevligt =) Nu är jag dock helt slut och resterande veckan kommer spenderas i ett ganska hektiskt tempo men ska försöka njuta av varje stund så mycket jag kan för om en vecka är jag i Bangkok :p Ha en trevlig kväll och God Jul! /s.


Kommer mina små töser då ni ska vara i England i vår :)


Snart åker vi gumman, Weiii*


Puss på dig mitt <3

Kommentarer
Postat av: Kikki

God Jul Sofie! Ha en bra jul nu och ha det så grymt kul i värmen ivår =)

2008-12-24 @ 09:11:49
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: johanna

god jul snygging! hoppas du får en toppen dag med massor med julklappar! hörs! puss

2008-12-24 @ 10:00:39
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Filip

Jag saknar dig sååå älskling!!!

2008-12-30 @ 22:07:42
URL: http://frw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0