Måndag igen..

Jahapp då var det måndag igen och ännu en helg har passerat svindlande förbi. Ännu en helg närmare min lilla resa, jösses vad tiden går. Nu är det bara 20 dagar kvar och det är helt sjukt att tiden gått så fort men det ska bli riktigt skoj =)

Helgen har varit riktigt bra och mysig. Varit på stan och hittat lite julklappar och sen var det en utgång som hette duga i lördags, riktigt najs! Skoj att festa med klassen igen och se lite folk i vår lilla stad! Har försökt att plugga lite och det har gått vissa stunder men det är svårt när man har en pojkvän på besök för då blir det lätt att man inte riktigt kan hålla koncentrationen på topp hela tiden ;)

Denna veckan är det juridik plugg som gäller för hela slanten, tenta nästa lördag och om jag ska sätta denna tentan så är det plugg dag och natt som gäller så är jag dålig på att uppdatera så beror det på plugget.. men men ska försöka bättra mig !

/s.

Kommentarer
Postat av: johanna

du kommer klara tentan galant! d e jag säkert på!€ lycka till med plugget! håller tummarna!=) puss

2008-12-09 @ 13:57:10
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0