Phi Phi Island

Da var man pa Phi phi Island, en riktig paradiso! Trivs som fisken i vattnet men saknar min alskade massor som sitter hemma i det snoiga och kalla Sverige.. Resan hit gick bara bra men den var lang men nar man kom in i hamnen med baten sa vill jag lova er att det var vart det, shit va vackert det ar har! ska lagga upp lite bilder snart men inte foran jag blivit lite brun, just nu ar jag bara rod :p haha!

Gott nytt ar pa er alla! Ikvall ska det nya aret invigas! vi ska dricka buckets och dansa hela natten lang med manniskor fran hela valrden, dock valdigt mycke svenskar har just nu, 75% pa vart hostel ar svenskar men det ar trevligt :)

Nej nu ska jag aterga till min lilla Emma men tjing pa er och ha en trevlig kvall allihopa! /s.


Kommentarer
Postat av: F

Jag saknar dig älskling! Ta hand om dig!!

2009-01-01 @ 19:41:20
URL: http://frw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0