Träsmak i baken?!

uscha ja så kan det gå när man sitter för många timmar framför datorn och pluggar. Känner att visst borde jag ha en kontorsstol men kul å ha den vid köksbordet, nej så därför blir det att man sitter och får träsmak i rumpan av sin 199:- stol från IKEA :p haha! Men men har ju lite att sitta på så ska nog överleva ;)

igår körde jag och min vän Josefine ett sjukt hårt pass på gymmet. Mina triceps vet att dom lever idag vill jag lova, shit kom knappt ur sängen i morse. Vi körde även biceps, mage och rygg så det kändes grymt bra när man kom hem och slängde sig i soffan efter nästan 2h på gymmet, duktig Sofie :)
Ska köra ett lika hårt pass imorgon är tanken men då skulle vi nog köra axlar, bröst och ben så kommer väl knappt kunna gå på fredag om Josefine kör lika hårt med mig imorgon som hon gjorde igår. Men men kul som fasen är det när man slitter göra skiten själv :P Fick en rätt skön kommentar från grannen när ja stod och pumpade på gymmet. "Bor du på gymmet eller?" - haha den är skön. Älskar att få kommentarer på något som man gillar för det är sjukt kul att träna så jag klagar inte :)

Längtar massor till imorgon kväll för då kommer Filip hit och då ska vi bara ta det sjukt lugnt. Helgen kommer bli innefatta en del plugg dock, men ska försöka fixa lite julklappar och hitta på lite annat mys, blir nog en utgång på lördag om jag får bestämma ;)


Saknar min lilla sis massor <3


Självklart saknar jag min lillebror massor också :)

Kommentarer
Postat av: F

Imorgon blir det mys! :D

2008-12-03 @ 21:00:42
URL: http://frw.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi! träningsvärken e som härligast när man inte kommer ur sängen=)!

2008-12-04 @ 07:35:51
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ojdå, då får du fira nyår där nere då?! Spännande!

Här är det fullt upp med, borde plugga mer än vad jag gör. Vi har våra tentor efter jul, men eftersom jag ska vara i Sälen 17-4 typ så borde jag verkligen sätta fart nu :P

Försöker träna en massa jag med, eller iaf en del! Håller med dig om att det är riktigt skönt att komma hem efter ett hårt träningspass, då känner man sig nöjd! Puss och kram

2008-12-04 @ 12:10:52
URL: http://fridascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0