16:e November

Upptäckte att jag glömt att göra en ganska viktig uppdatering på mitt liv. I söndags, den 16.e november 2008 som nu är en ganska speciell dag i mitt liv är att då blev jag och min F offeciellt tillsammans, är jätteglad och lycklig :) Just därför så känns det mesta som en baggis när jag vet att jag har dig som stöttar mig :)

Fick även reda på att visumet var klart idag så nu är jag och Emma snart på väg, ska bli helt underbart att få komma iväg från detta regniga land ett tag. Så nu är det bara lite smågrejer som ska fixas. Ska iväg och vaccinera mig i eftermiddag och lite sånt men annars så känns det som att vi är på banan och det är hur skönt som helst =)

Så nej jag har inte mycket att klaga på i mitt liv, är så himla glad! Denna helgen har varit jättemysig och ska hem nu till helgen för å fira morfar och några kusiner så hoppas på en lika mysig helg som sist <3

Kommentarer
Postat av: F

Vill ha min S här! <3

2008-11-19 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0