27 November 2008

Jahapp då har det blivit slutet på november och dagen till ära fyller min morfar 75 år, Grattis :) Har varit ett duktigt barnbarn och grattat morfar på stora dagen, han blev så glad så :)


Morfar och söta lilla Maja från kräftfisket i somras, saknar!



Idag är det tråkigt väder som det brukar vara en mörk novemberdag vid den här tiden. Men har någonting som ändå förgyller min dag och det är att min F kommer hit ikväll, längtar! Blir en helg med massa mys och sen ska jag faktiskt till Göteborg en sväng och träffa min älskade vän Sandra!. Hon har fått jobb i Stockholm den lille skiten så hon ska flytta upp till pojken sin om ett par veckor och eftersom jag mer än gärna vill träffa henne innan jag drar iväg så får det bli en lördag med shopping och massa godis och skitsnack för att vi ska kunna överleva ett halvår isär :) Så jag har en rätt bra helg framför mig, ska bli massa mys och skojigt sen vet ju ni precis som jag att det aldrig blir som man tänkt sig så får väl se vad denna helgen har för överraskningar att bjuda på :)

Har fått undan lite plugga i alla fall men då ni vid detta laget känner mig så vet ni att jag har minst lika mycket kvar att göra.Ibalnd önskar jag att det fanns fler dagar på veckan, och fler timmar på dygnet men men man får göra det bästa av situationen så det ska nog bli bra :)

Sitter och funderar över vad jag ska ge min älskade familj samt pojkvän och vänner i julklapp, detta är ett mysterium vill jag lova och om jag kommer fram till någonting inom en snar framtid så skulle både jag och dom vara glada för annars kanske det slutar med att dom får mig med ett rött sidenband runt midjan och det kanske inte riktigt är vad dom hade tänkt sig, hmm. Får fundera lite på detta. Nåt förslag på vad det skulle kunna bli är mer än välkommet?! :)

Nej nu kallar skolan och ska göra en redovisning om en stund och kanske skulle ta och öva lite så jag har en aning om vad det är jag pratar om, har hört att det kan underlätta en del :p /s

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en super mysig helg=)

2008-11-28 @ 07:40:07
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: sis

jag fick ditt sms, kunde inte svara för jag har inga pengar på mobilen.

saknar dig också syster o hälsa cooolaSandra från mig :) jag har köpt två julklappar till dig idag, hihi. ;) hoppas du gillar dom! puss <3

2008-11-30 @ 00:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0