Lycklig :)

Weee nu är lilla Sofie lycklig, det känns så bra allt nu så det är grymt skönt :) Har min lilla F som finns där i tankarna för jämnan och sen börjar jag beta av lite saker i skolan nu så det känns också rätt skönt men det är mycket kvar.

Fixade resedagboken innan idag alias aalriksson så nu kan ni gå inoch läsa om mig och min resa när jag drar iväg om ca 5,5 vecka :) Känns så himla skönt å få komma iväg till varmare breddgrader samtidigt som man kommer få grym hemlängtan skulle jag tro, men men man kommer ju hem efter 19 veckor så är ju inte borta en evighet ;)

Ska även hem till lilla hålan Ronneby imorgon och det ska bli skönt. Har inte varit hemma på nästan 2 månader så börja sakna familjen en del vill jag lova. Morfar fyller 75 så det blir kalas på lördag sen ska mina kusiner firas på fredagen så det kommer bli en himlans massa tårta kan jag tänka mig :) Men ska mest bara bli skönt att få komma iväg från regniga och tråkiga Halmstad några dagar så man kan få lite ny energi så man pallar med dom sista veckorna innan jul.

Appråpå jul så har jag druckit glögg, kökat pepparkakor och matat öronen med lite julmusik ikväll, men insåg efter några låtar att det var lite tidigt så de fick bli Bullet For My Valentine, vilket inte är speciellt illa vill jag lova ;)

Nej nu är det snart en viss Persbrandt på fyran som väntar på lilla mig, ha en mysig kväll och helg min vänner :) /s.



Saknar släkten! Kortet är från mormors 70 års kalas i våras :)

Kommentarer
Postat av: johanna

ohhh vilke julmys=)! måste nog oxå inskaffa lite glögg=)

2008-11-20 @ 09:29:28
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0