Snart på hemmaplan

Då sitter man här och filosoferar lite innan man ska ta tåget hem, solen skiner och det är hyfsat varmt ute för att vara denna årsiden. Det ska bli riktigt skönt att komma hem till mamma och bli lite ompysslad, har ju inte varit hemma på ett tag så längtar efter å få komma hem och bara vara. Dock vet jag att det kommer vara full rulle så det hade varit lugnare att vara kvar i Halmstad men ville komma hem en sväng innan de blir alltför mycke i skolan..

Det är så himla mycket att tänka på just nu, men det ska nog ge sig med tiden. Får hoppas bara att man inte glömmer nåt viktigt på vägen, det är ju risken när man har så mycket att hålla reda på.. Nej nu ska gå och sätta mig på min resväska så jag får ihop dragkedjan sen blir det att pallra sig till stationen och sitta på tåg i nästan 3,5 timma, weeeii :) haha! Sen ikväll blir det middag med F, ska bli roligt och se vad han har hittat på ;) /s.

Kommentarer
Postat av: johanna

ha d så jättebra hemma! Hoppas resväskan gick å stänga igen=)! hihi! pusskram

2008-11-20 @ 15:51:04
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: F

Hehe, ska försöka ge dig en fin överraskning! :) Puss / F

2008-11-20 @ 16:18:21
URL: http://frw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0