Snorklat med Nemo

Aaa idag har jag snorklat med nemo och en massa andra fina fiskar, huuur fint som helst! Har aven varit pa ett antal fina vita strander och myst och tagit en massa fina bilder :) Sen har vi varit pa Ma ya beache, det var dar The Beach spelades in, riktigt mysig strand, synd bara att det regnade och att det var blasigt, men man kan inte fa allt :p

Tyvarr gick min kamera sonder vilket ar typiskt nar man ar ivag, men har ju kvar bilderna pa minnet i alla fall men kan ju inte lagga in dom foran jag fixar en san dar apparat att fixa det med, men Emma har ju lite bilder sa ska lana dom nar hon lagt in dom, blir nog i veckan tror jag :)

Blir nog kvar har ett par dagar till har pa Phi phi for det ar daligt vader i hela Thailand.. Lite trakigt men far unna sig en massage och lite annat lyxigt i stallet :)

Hoppas ni har de bra hemma i kylan :)
Ta hand om er! /s.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej du=)! skönt att ni har det bra! men trist med det kassa vädret juh! har en kompis som e på kata beach å där e oxå regnit! men snart kommer solen!=) fortsätt skriv massa bloggar, så himla kul å läsa å följa din resa=)! kom tillbaka till bolmens idag! väldigt tomt här! hihi! men snart kommer väl folket! ha d nu fortsatt bra honey å ta hand om dej! massa pussar

2009-01-02 @ 19:18:28
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: F

Jag vill med se på nemofiskar! :D Kan du inte ta med dig en hem älskling?

2009-01-02 @ 22:15:00
URL: http://frw.blogg.se/
Postat av: Erika

Saknar dig baby!!!!! Pussssss

2009-01-07 @ 17:48:25
URL: http://frokennorenstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0